راه های سرگرم کننده برای استفاده بیشتر از باغ خود در پاییز و زمستان

راه های سرگرم کننده برای استفاده بیشتر از باغ خود در پاییز و زمستان

پاییز زمانی از سال است که باغ ممکن است نامرتب به نظر برسد و نیاز مبرمی به نظافت خوب داشته باشد.فصل رشد رو به پایان است.اما اکنون با کمی کار، دیگر مجبور نخواهید بود در فصل بهار به بازی برگشتی بپردازید.حتی اگر هوای پاییز و زمستان شور و شوق شما را برای بیرون بودن کم کرده باشد، باز هم می‌توانید از باغ لذت ببرید، حتی اگر گیاهان مورد علاقه‌تان به خواب رفته باشند.فعالیت های زیادی وجود دارد که میتوانید در باغ انجام دهید.

کاشت، کاشت، کاشت

پاییز یک فصل عالی برای کاشت ، به ویژه درختان، نهال سیب ، نهال به و گیاهان چند ساله است.از آنجایی که دمای هوا کاهش یافته است، دمای خاک در حد متوسط ​​باقی می ماند و امیدواریم مقداری باران برای بهبود رطوبت خاک داشته باشید.قبل از کاشت، وضعیت خاک خود را بررسی کنید و تغییرات لازم را در خاک انجام دهید.

پاییز بهترین فصل برای شروع پیوند بوته ها یا درختان و همچنین تکثیر گیاهان جدید از قلمه ها است.قلمه های 10 سانتی متری گیاهان چوب سخت مانند رزماری و همچنین گیاهان بومی مانند بانکسیا و گرویلا را بردارید.

پایین‌ترین برگ‌ها را بردارید، سپس قلمه‌ها را در گلدان‌های کوچک قرار دهید.قلمه ها را مرطوب (نه خیس) نگه دارید و آنها را از نور مستقیم خورشید و باد دور نگه دارید – کیسه پلاستیکی که توسط سیم پشتیبانی می شود به خوبی کار می کند.شما باید قلمه ها را برای بهار آماده داشته باشید.

باغبانی در پاییز

باغ سبزیجات خود را برنامه ریزی کنید

برای اطمینان از برداشت پربار ، برنامه ریزی و کاشت محصولات زمستانی خود را زود شروع کنید.ممکن است چندین سبزیجات در پاییز رشد کنند.سعی کنید تا اوایل ماه آوریل تمام براسیکاها مانند کلم، کلم پیچ و کلم بروکلی را بکارید.محصولات زمستانی باغ شامل چغندر، لوبیا، کلم بروکلی، گشنیز، کرفس، رازیانه، کاهو، پیازچه و شلغم را در نظر بگیرید.

مراقب چمن خود باشید

پاییز برای کمک به بهبودی چمن شما و همچنین آماده سازی آن برای ماه های مرطوب و سردتر آینده عالی است.زمان بسیار خوبی برای کود دادن به چمن است، اما از کودهای حاوی نیتروژن کمتری نسبت به فصل بهار و تابستان استفاده کنید.کود نیتروژن، فسفر و پتاسیم متعادل تر به ترمیم مناطق آسیب دیده کمک می کند.همچنین رشد ریشه های جدید را قبل از کاهش دمای خاک تشویق می کند و به چمن شما برای بهار آینده جهش می دهد.برگ های ریخته شده را به طور مرتب از چمن خود بردارید ، زیرا آنها نور چمن را محدود می کنند و باعث می شوند که چمن بمیرد و لکه های قهوه ای ایجاد شود.

مقداری تعمیر انجام دهید

در حالی که در فصل رشد هستید، توقف و چیدمان سوله باغ یا تیز کردن تیغه های ماشین چمن زنی دشوار است.از زمان توقف ارائه شده در زمستان برای انجام برخی از کارهای تعمیر و نگهداری وسایل باغ استفاده کنید.آماده شدن برای بهار فوق العاده خوب است!

مراقبت از باغ در پاییز

روشنایی

نورپردازی یک راه عالی برای اضافه کردن جذابیت به باغ شما است.فقط مطمئن شوید که ضد آب است.برای روشن کردن دیوارها یا گیاهان بلندی مانند بامبو، هرچه زودتر اقدام کنید تا فضایی آرام ایجاد شود.

چراغ های دیواری که دارای لامپ ال ای دی فیلامنتی کم مصرف هستند، هم زیبا و هم بادوام اند.برای ایجاد حسی رمانتیک، از چند چراغ LED سفید گرم در فضای باز استفاده کنید.نورپردازی مناسب ممکن است یک باغ را به یک پناهگاه دنج پاییزی تبدیل کند.چراغ های رشته ای را در حیاط یا بالکن اضافه کنید تا یک حس جشن ایجاد شود.

به حیوانات غذا بدهید

پرندگان باغ را نیز در نظر بگیرید.آنها به زودی برای پشت سر گذاشتن ماه های زمستان کمک می خواهند.این زمان بسیار خوبی برای شروع آویزان کردن دانخوری پرندگان در درختان است.

نتیجه

حتی در فصل پاییز و زمستان، راه های مختلفی برای لذت بردن از باغ شما وجود دارد.امیدواریم این توصیه ها به باغ شما کمک کند تا در پاییز و زمستان زنده بماند و در بهار شکوفا شود!لطفا سوالات یا نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید!

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *